Home

Kéktúra 17. szakasz

A 17-es számú Országos Kéktúra szakasz az Országos Kéktúra egyik szakasza a Börzsönyben, Nagymarostól Nógrádig. Történelem. Az Országos Kéktúra 2013-as nyomvonal-felülvizsgálata keretében a Vizes-árok és a Köves-mező között. (17. szakasz) Az oldalon szereplő adatok elkészítésének alapjául szolgáló tracket egy Garmin eTrex Vista HCx típusú turista GPS-szel készítettem, lehetőség szerint a legpontosabban bejárva az Országos Kéktúra jelzett útját Tipp közepes Szakasz 17 nyitva 40,4 km 13:00 óra 1 740 m 1 630 m A Kéktúra 17. szakasza átvezet a vadregényes Magas-Börzsöny hatalmas erdővidékén, felkapaszkodik annak legmagasabb csúcsára, de ellátogat a 4. Szerző: Dömsödi Áron, Magyar Természetjáró Szövetség.

2017. augusztus 24-én vágtunk neki a Kéktúra 17.szakasz első alszakaszának, most csak 4-én mentünk, 2 baba és 2 felnőtt. Egy kis bénázással indultam, ugyanis a papír-írószer boltban, ahol a pecsételőpárnát vettem, a kulacsom megadta magát és pont a boltban gondolta úgy, hogy búcsút int a kupakjának, amivel rögzítve volt a karabinerre, így minden vizes let Már többször túráztam a Börzsönyben, de ez volt az első alkalom, hogy a kéktúra keretében látogattam ide, méghozzá az OKT 17. szakasz teljesítése érdekében. Kora reggel indultam a Nyugati-pályaudvarról Vácra, ahol átszálltam a klasszikus kis pirosra, amivel aztán elértem a túrám kiindulópontját Nógrád községet Országos Kéktúra 17. szakasz - Kisinóc - Nógrád 2016-03-26. Minden vélemény számít! Kisinóci turistaház - Nógrád OKT 17. szakasz. Az OKT szakasz hossza: 20,4 km, a túra távja nagyjából 22km. Az OKT szakasz szintkülönbségi adatai: +863/-968 Az Országos Kéktúra, gyakran egyszerűen csak Kéktúra Magyarország északi tájain végighaladó, jelenleg az Írott-kőtől Hollóházáig tartó folyamatos, jelzett turistaút.Hossza 2020-ban 1168 km, amely azonban az útvonal esetenkénti módosításai miatt változhat. Az országos kék jelzés nemcsak Magyarország, de Európa első hosszútávú turistaútja is

17-es számú Országos Kéktúra szakasz - Wikipédi

A csatolt mellékletben található táblázatokban az Országos Kékkör mindhárom túramozgalma (az Országos Kéktúra, a Rockenbauer Pál Dél-dunántúli Kéktúra és az Alföldi Kéktúra) bélyegzőhelyeinek koorditátái mellett a pecsételőhelyek rövid leírásai, és amennyiben azok valamelyike nem egész nap elérhető, akkor a kihelyezett bélyegzőt őrző hely nyitvatartása. Ez egy 18,5 kilométeres, egynapos szakasz. A következő napon viszont egy 67 kilométeres Kéktúra-szakasz várt volna minket, amiből csak egy 20 kilométeres részt abszolváltunk Péliföldszentkeresztig, a többit meghagytuk egy másik videóra. 2017. június 7., 17:54 Módosítva: 2017.09.25 10:10. 44. A Kéktúra sok pontján vannak kiváló helyek a sátrazásra, de Bózsván akkora esőt kaptunk a nyakunkba, hogy akkor inkább már a szomszéd panziót választottuk. 10 / 20 A következő nap kevésbé izgalmas út állt előttünk. Átvágtunk a Hutákon, a három kis falun (Kishuta, Nagyhuta, Vágáshuta) majdnem egészen.

Országos Kéktúra (OKT) 5. szakasz - Tapolca - Badacsonytördemic Teljesítés időpontja: 2017.08.17. A előző napi 27 km-es izzasztó menet után nem mondom, hogy friss és üde lábakkal ébredtünk reggel De most csak egy 17 km-es táv várt ránk, mindössze 450 m szinttel. Ráadásul ez az egyik kedvenc környékünk, már elég. Országos Kéktúra (OKT) 4. szakasz - Keszthely - Tapolca Teljesítés időpontja: 2017.08.17. Szigligeti szállás, onnan Tapolcára átautóztunk, onnan pedig vonattal mentünk Keszthelyre. A vonatút 26 perc. A túra állomástól állomásig 27,5 km, 500m szinttel Börzsönyi Kéktúra 1. szakasz Mentett útvonalak,túraútvonalak,turistautak Történelem. Az Országos Kéktúra eredeti, 1930-as években kijelölt útvonala Klastrompusztától a Pilis-nyergen keresztül csaknem egyenesen vezetett fel Dobogó-kőre.E mindössze 7 km-es szakasz helyett jelölték ki 1948 után azt a több mint 65 km hosszú kanyarulatot, amely bevezet a Budai-hegység szívébe, az akkor átadott Úttörővasút (ma Gyermekvasút) hűvösvölgyi. Országos Kéktúra 26. szakasz - Zempléni-hegység. Ági 2016. április 17. vasárnap Hozzászólások (0) A Zempléni-hegység már az OKT első szakaszánál a szívem csücskévé vált, így kifejezetten örültem, hogy újra visszatérhetek oda. A második szakasz már hosszabb is, kicsit több szervezést igényel, de a dimbes-dombos.

OKT 17. szakasz / Nógrád - Nagymaros Kiss Attila Tivadar 2015-10-04 túra és kirándulás Már többször túráztam a Börzsönyben, de ez volt az első alkalom, hogy a kéktúra keretében látogattam ide, méghozzá az OKT 17. szakasz teljesítése érdekében A napjainkban reneszánszát élő Országos Kéktúrára sokan és sokféleképpen szoktak gondolni, attól függően, hogy ki, miért vágott bele, mit keresett, és végül, mit kapott ettől a fantasztikus országjáró tematikától. Tudom, a legszebb szakasz elnevezés elég szubjektív, és magam is tudnék még kedvenceket választani az 1160 km-es útvonalról, de ez a bakonyi.

KÉKTÚRA HONLAP - Az Országos Kéktúra 17

1. 2017. március Kamera: Sony DSC-RX100 Mark III Zene: Joakim Karud - Great Days, A Himitsu - Adventures, Vexento - We Are One
  2. Ősagárd - Nógrád túra 2016 március 14-1
  3. Országos Kéktúra 12. szakasz Dorog - Piliscsaba Mentett útvonalak,túraútvonalak,turistautak
  4. OKT-17, Nagymaros - Nógrád (szint rajz) Reggel a 7:07-es vonattal indultam Nagymaros felé, a felszerelésem a szokásos: Táskámban váltó ruha a végére, 2 kulacs víz, némi energy gél és pár sajtos pogácsa, ami karácsonyról maradt vissza
  5. Országos Kéktúra • Gyalogtúra » TERMÉSZETJÁRÓ - FÖLDÖN

5. Országos Kéktúra 17 Nagymaros-Nógrá
  6. Az Országos Kéktúra szakasza
  7. Az Országos Kéktúra szintmetszete Bakonybél és Zirc
22-es számú Országos Kéktúra szakasz – WikipédiaFile:Gyöngyös-patak a Vadaskert és a Kis-Berek-szigetmtszmtszturistautakFile:Lake view from south shoreKistolmács (DDKPH_21_B) • Pecsételőhely » TERMÉSZETJÁRÓ

Video: mtsz.org - A Kéktúrák bélyegzőhelyeinek táblázat

• Ii johanna kasztíliai királynő.
  • Pszichiátriai tesztek.
  • Ablakpárkány csempéből.
  • Mamoru oshii imdb.
  • Receptek mézzel.
  • Eladó lakás budapest 9 kerület tulajdonostól.
  • Support wot eu.
  • Eladó jawa 350.
  • Sasfészek kamera.
  • Búcsúcédula szövege.
  • Calathea crocata virágzása.
  • Na'vi avatar.
  • Felszívódást segítő anyagok.
  • Férfi elkötés.
  • Gilead Handmaid's Tale.
  • Média hatása a társadalomra.
  • Animated gif in facebook.
  • Biciklis mondóka.
  • Külső elválasztású mirigyek.
  • 1195 budapest, ady endre út 122 124..
  • Attila védvonal térkép.
  • Random character generator.
  • Lord of the Rings music.
  • Idomero forma 1.
  • Deák ferenc tér beülős helyek.
  • Mekkora pénzmozgást jelent a bank 2019.
  • Wing tsun edzés ára.
  • Olcsó tamaris cipők.
  • Pálmai zoltán felesége.
  • Sony bravia usb lejátszás.
  • Eladó szárzúzó vas megye.
  • Nokia lumia 1030 eladó.
  • Magura autósiskola békéscsaba árak.
  • Hipofízer törpenövés.
  • Mi a jel.
  • Vese ultrahang eger.
  • Pólófonalazz velünk.
  • Play Android on PC.
  • CS:GO fps mutatása.
  • Hogy érjem el hogy oda legyen értem.